Üzletláncoknak
Az üzletláncok egynél több bolt, üzlet, áruház csoportját jelentik, amik egy céglogó alatt üzemelnek Franchise, vagy magánkézben lévő tulajdonosi háttérrel. Az üzletláncokat központilag irányítják, az üzletek közös beszerzési és értékesítési stratégiát folytatnak. Nemcsak kiskereskedelmi értékesítést folytathatnak, hanem nagyobb vevőket, viszonteladókat is kiszolgálhatnak. Az üzletláncok a szállítók felé egy egységként jelennek meg, mellyel jelentős engedményt érhetnek el náluk. A szállítók vagy az üzletlánc raktárházába szállítanak vagy közvetlenül a kiskereskedelmi egységhez. Ezt a nagyon összetett feladatot csak egy olyan integrált moduláris felépítésű rendszerrel lehet optimálisan végezni, mint az Apolló rendszer....
Pontos nyilvántartás
A hatályos jogszabályoknak megfelelően minden folyamatról jogszerű, aktuális és pontos nyilvántartást vezet akár egy telephellyel akár több hellyel rendelkező kereskedők számára, melyből bizonylatokat, szállítólevelet és számlát tud kiállítani.
Ellenőrizhető folyamatok
A folyamatok ellenőrizhetőek és nyomon-követhetőek, biztonságot ad minden, folyamatban érintett szervezeti egységnek.
Részletes adatbázis
Egy-egy terméket több mennyiségi rendelhető, kezelhetőek a cikkhez rendelt kapcsolt termékek (pl. göngyöleg), környezetvédelmi termékdíj, EPR díjak, az 50 Ft-os palack visszaváltási díjak is. Ugyancsak nyilvántartóak az egy terméken szereplő vagy gyűjtő csomagolás lévő vonalkódok. A készletnyilvántartás – ha szükség van rá - kezeli a szavatossági időt, a sarzs számokat, a termék egyedi azonosítóját. Az adatbázist akár a felhőben is lehet tárolni, hogy mindenki elérje, vagy telephelyenként külön-külön. Ez utóbbi esetben megoldot az adatok szinkronizálása a központ és a telephely között.
Alkalmazkodás értékesítés stratégiájához
Nagy- és kiskereskedők egyaránt használhatják akár forintban vagy akár devizában relációban is. Őt különböző eladási ára, 25 fajta engedményrendszere, akár vevőként, vevőcsoportonként egyedi eladási árával maximálisan alkalmazkodik az értékesítés stratégiájához.
Készletmozgás automatikus könyvelése
Beépített üzleti logikájával (mesterséges intelligenciájával) szabályosan könyvelődik valamennyi készletmozgás, ami nagyban megkönnyíti a számviteli szakemberek munkáját. Az adatkapcsolat a pénzügyi rendszert naprakésszé teszi.
Rendelt termékek managementje
Az Apolló rendszer kétszintű rendelés-nyilvántartást tartalmaz. A keretrendelésként a szállítókkal történő hosszabb időszakra szóló rendeléseket lehet felvinni. Innen igény szerint lehet lehívni az aktuális rendeléseket. Aktuális rendeléseket nem csak keretrendelésből lehet kezdeményezni, hanem akár a programban tárolt ideális készletszint alapján vagy egyedi elbírálás alapján is keletkezhetnek. A készleten lévő megrendelt terméket le lehet foglalni a vevőnek, ha nincs készleten, akkor át lehet adni a vevői igényt a szállítói rendelés-nyilvántartásnak, amit ki lehet egészíteni a raktárra történő rendelésekkel. A rendelés-nyilvántartás végigköveti a rendelés valamennyi fázisát, a kimenő leveleket elkészíti és e-mail-en elküldi a partnernek. A bejövő dokumentumokat szkennerrel hozzá lehet fűzni a nyilvántartáshoz. A bevételezés a rendelések alapján történik, de közvetlen vásárlások áruit is készletre lehet venni. A bevételezés szállítólevéllel történik, melyhez fel lehet fűzni ellenőrzés után a hozzá kapcsolódó számlákat.
Többnyelvűsség
Az Apolló a kimenő leveleket elkészítheti magyarul, angolul, németül, olaszul, franciul, románul, szlovákul, illetve lengyelül.
Számlázás
Eladás előtt meg lehet vizsgálni a vevő hitelképességét. Akár szállítólevéllel is el lehet adni, melyből már automatikusan készíthető a számla.
Több raktár kezelése
Több raktárban is tárolhatóak a termékek, köztük megoldott a mozgásuk. Komplett leltárral ellenőrizhető az aktuális készlet. A készleteket árunként több jellemző alapján is lehet csoportosítani (Pl.: szavatossági idő, gyártási szám). Az Apolló rendszer "raktár kezelő" moduljával a raktáros az Apolló rendszerből érkező utasítások szerint, azt figyelembe önállóan szervezheti a raktár életét. A raktárban történő árumozgások automatikusan megjelennek az Apolló rendszerben is. A raktár kezelő rendszerrel időszakonként rész- illetve teljes leltározást lehet végezni. Az optimális készletszint elérése érdekében az Apolló rendszer megadja az áruk forgási sebességét.
Termékek értékesítése
Az értékesítés történhet közvetlenül számlázással (akár rendelésre akár anélkül), vagy kilehet szállítani az árut szállítólevéllel, majd áruátvétel után - akár több szállítólevelet egyszerre használva - számlát lehet készíteni belőle. A késztermékeket - rendelés- nyilvántartás szerint - a kialkudott klauzák alapján („vevő jön a termékért”, „szállítást kért”, stb.) lehet értékesíteni. A raktári kiadáshoz (kapujegy), szállításhoz, késztermék átadáshoz szükséges szállítóleveleket kinyomtatja a rendszer. A szállítólevelek alapján automatikusan ellehet készíteni a számlákat, melyek adatai automatikusan átadódnak a pénzügyi, a könyvelési és az ÁFA- nyilvántartási rendszernek.
Kimutatás és elemzés készítés
Számos kimutatása nélkülözhetetlen a mindennapi munkának. A raktári karton, a forgalmakat jelentő listáival rajta tarthatjuk a kezünket a napi tevékenységen, megvizsgálhatjuk az elfekvő készleteket is. Az cikkek, vevők mennyiségre, eladási árra, árrésre történő elemzése megmutatja a vállalkozás erős és megerősítésre szoruló pontjait, össze lehet vetni két különböző időszak értékesítéseit, kimutathatóak vele a lemorzsolódó vásárlók is.
Együttműködés pénztárgépekkel
A Visual Apolló rendszer támogatja a kiskereskedelmi értékesítést is. Az Apolló rendszer képes együttműködni NAV engedélyes online pénztárgépekkel, amely blokkot és elkészült blokk alapján számlát képes kiállítani. A cikkek beazonosítása vonalkód kezeléssel történik. A pénztárgép integráltan együttműködik az Apolló ügyviteli rendszerrel, képes azok adatainak átvételére, és forgalmi adatok visszaküldésére, így az ügyviteli rendszerben nincs szükség értékesítési adatok rögzítésére, értékes időt spórolva meg ezzel, illetve kiküszöbölve számos hibalehetőséget.
Beszerzési források elemzése
Az ideális termékbeszerzés érdekében nyilvántartva és elemezve vannak a beszerzési források. A raktárkészlet, a rendelések, a vevői szokások figyelembevételével beszerzési javaslatot ad a program.
Törvényi elvárásoknak megfelelés
Törvényi elvárásoknak megfelelő EPR jelentést, környezetvédelmi listát készít, INTRASTA adatokat átadja a KSH számára.
Adatkapcsolat webáruházzal
Több web áruházzal van kiépített adatkapcsolat. EDI, B2B, B2C módszerekkel automatikust adatkapcsolatot lehet kialakítani a beszállítókkal, vevőkkel.
Beépített logisztikai rendszer
Beépített logisztikai rendszerével mozgathatóak a termékek, adatkapcsolat van kiépítve az EKÁER-rel is.
A program menürendszerét - a gyorsabb, jobb megtanulhatóság érdekében - folyamatábra szerűen építettük fel
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérdése van, kérjük, keressen meg bennünket. Kérésre díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.