Kereskedőknek
Az Apolló kereskedelmi rendszere lefedi – hatályos jogszabályoknak megfelelően - a kereskedelem teljes folyamatát a beszerzéstől az értékesítésig akár egy telephellyel akár több hellyel rendelkező kereskedők számára.
Pontos nyilvántartás
A hatályos jogszabályoknak megfelelően minden folyamatról jogszerű, aktuális és pontos nyilvántartást vezet, melyből bizonylatokat, szállítólevelet és számlát tud kiállítani.
Ellenőrizhető folyamatok
A folyamatok ellenőrizhetőek és nyomon-követhetőek, biztonságot ad minden, folyamatban érintett szervezeti egységnek.
Részletes adatbázis
Egy-egy termékhez több mennyiség rendelhető, kezelhetőek a cikkhez rendelt kapcsolt termékek (pl. göngyöleg), a környezetvédelmi termékdíj, az EPR díjak, az 50 Ft-os palack visszaváltási díjak is. Ugyancsak nyilvántartóak az egy terméken szereplő vagy gyűjtő csomagoláson lévő vonalkódok. A készletnyilvántartás – ha szükség van rá - kezeli szavatossági időt, sarzs számokat, termék egyedi azonosítóját.
Alkalmazkodás értékesítés stratégiájához
Nagy- és kiskereskedők egyaránt használhatják akár forintban vagy akár devizában relációban is. Őt különböző eladási ára, 12 fajta engedményrendszere, akár vevőként, vevőcsoportonként egyedi eladási árával maximálisan alkalmazkodik az értékesítés stratégiájához.
Készletmozgás automatikus könyvelése
Beépített üzleti logikájával (mesterséges intelligenciájával) szabályosan könyvelhető valamennyi készletmozgás, ami nagyban megkönnyíti a számviteli szakemberek munkáját. Az adatkapcsolat a pénzügyi rendszert naprakésszé teszi.
Rendelt termékek managementje
Az Apolló rendszer kétszintű rendelés-nyilvántartást tartalmaz. A keretrendelésként a szállítókkal történő hosszabb időszakra szóló rendeléseket lehet felvinni. Innen igény szerint lehet lehívni az aktuális rendeléseket. Aktuális rendeléseket nem csak keretrendelésből lehet kezdeményezni, hanem akár a programban tárolt ideális készletszint alapján vagy egyedi elbírálás alapján is keletkezhetnek. A készleten lévő megrendelt terméket le lehet foglalni a vevőnek, ha nincs készleten, akkor át lehet adni a vevői igényt a szállítói rendelés-nyilvántartásnak, amit ki lehet egészíteni a raktárra történő rendelésekkel. A rendelés-nyilvántartás végigköveti a rendelés valamennyi fázisát, a kimenő leveleket elkészíti és e-mail-en elküldi a partnernek. A bejövő dokumentumokat szkennerrel hozzá lehet fűzni a nyilvántartáshoz. A bevételezés a rendelések alapján történik, de közvetlen vásárlások áruit is készletre lehet venni. A bevételezés szállítólevéllel történik, melyhez fel lehet fűzni ellenőrzés után a hozzá kapcsolódó számlákat.
Többnyelvűsség
Az Apolló a kimenő leveleket elkészítheti magyarul, angolul, németül, olaszul, franciul, románul, szlovákul, illetve lengyelül.
Számlázás, raktár kezelése
Eladás előtt megvizsgálható a vevő hitelképessége. Akár szállítólevéllel is lehet eladni, melyből már automatikusan készíthető a számla. Több raktárban is tárolhatóak a termékek, köztük megoldott a mozgásuk. Komplett leltárral ellenőrizhető az aktuális készlet.
Kimutatás és elemzés készítés
Számos kimutatása nélkülözhetetlen része a mindennapi munkának. A raktári karton, a forgalmakat jelentő listáival rajta lehet tartani a kezünket a napi tevékenységen, megvizsgálhatjuk az elfekvő készleteket is. A cikkek, vevők mennyiségre, eladási árra, árrésre történő elemzése megmutatja a vállalkozás erős és megerősítésre szoruló pontjait, összevethető két különböző időszak értékesítései, kimutatható vele a lemorzsolódó vásárlók is.
Marketing a CRM modullal
Marketing tevékenységek hatékony rendszere az Apolló programcsalád CRM modulja. CRM modul feladata, hogy az ügyfelekről érkező információkat, a konzultációk, levelezések adatai nem a munkatársak fejében esetleg számítógépeiken elkülönítve legyenek letárolva, hanem egy egységes, bármely illetékes számára elérhető CRM modulban. Ebben az esetben a kommunikáció zavartalan, a vezetői döntések megalapozottak lesznek.
Beszerzési források elemzése
Az ideális termékbeszerzés érdekében nyilvántarthatóak és elemezhetőek a beszerzési források. A raktárkészlet, a rendelések, a vevői szokások figyelembevételével beszerzési javaslatot ad a program.
Törvényi elvárásoknak megfelelés
Törvényi elvárásoknak megfelelő EPR jelentést, környezetvédelmi listát lehet készíteni, INTRASTA adatokat átadhatóak a KSH számára.
Adatkapcsolat webáruházzal
Több web áruházzal lett kiépítve adatkapcsolat. EDI, B2B, B2C módszerekkel automatikus adatkapcsolat alakítható ki a beszállítókkal, vevőkkel.
Beépített logisztikai rendszer
Beépített logisztikai rendszerével lehet mozgatni a termékeket, adatkapcsolat lett kiépítve az EKÁER-rel is.
A program menürendszerét - a gyorsabb, jobb megtanulhatóság érdekében - folyamatábra szerűen lett felépítve.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérdése van, kérem, hogy keressen meg bennünket. Kérésre díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.