Létesítménygazdálkodóknak
Az irodaházak, bevásárló központok és ipari létesítmények tulajdonosai sok esetben vagyonkezelőket bíznak meg azok bérbeadásával, kezelésével. A hazai piac, a bérelhető helységek száma, a bérlők aktivitása az elmúlt években jelentősen megváltozott. A nyereséges vagyonkezelés csak egy hatékony program segítségével képzelhető el.
Ingatlan nyilvántartás
A számítógépes rendszer nyilvántartja a bérbe adható ingatlanok adatait, alaprajzát, és azok helyiségeit.
Helyiségek adatbázisa
A helyiségeknél megadhatóak azok méretei, funkciója, közművek mérőórái, átadott berendezések. A mérőóra állásokat rögzíteni lehet (külső fájlból beolvashatók), ami a számlázás alapját is szolgálja.
Bérlők, bérlemények, szerződések adatbázisa
A bérbe adott helyiségek szerződései tartalmazzák a bérlő adatait, a bérlet időszakát és annak hosszabbításának, felmondásának paramétereit, a számlázás alapját, mértékét és devizanemét, ütemezését, az indexálás szabályait, biztosítékokat, a közös költség számolás és számlázás szabályait, a bérlet során felmerülő költségek (víz, áram, fűtés, klíma, telefon, stb.) tovább számlázás algoritmusát.
Automatikus számlázás
A számlázás automatikusan – ellenőrzött módon történik. Az Apolló rendszer pénzügyi modulja kezeli a kiállított számlákat, azok pénzügyi teljesítéseit. A késedelmes számlák hatékony eszköze is az Apolló rendszer.
Automatikus könyvelés
A gazdasági műveletek számviteli rendszere integrált része az Apolló programcsaládnak, a beállított paraméterek felhasználásával nagyon sok folyamat automatikusan könyvelődik. Amennyiben a tulajdonos külső könyvelőt jelölt ki, akkor az ő rendszerét is képesek vagyunk információval ellátni.
Szállítói szerződések, számlák kezelése
Az Apolló rendszer kezeli a szállítói szerződéseket, azok számláit, a bérleti szerződések ismeretében segít a költségek megosztásában.
Figyelemeztetés esedékes feladatokra
A program indulásakor megvizsgálja az esedékes (pl.: szerződés lejárata, számlázás ideje) feladatokat, azokra felhívja a felhasználó figyelmét.
Dokumentum archiváló rendszer
A program része egy dokumentum archiváló rendszer, amivel valamennyi dokumentum csatolható az ügyfélhez, az ingatlanhoz, illetve a szerződéshez.
Elemzések
Számlaelemzései (árbevétel-elemzés, pénzügyileg rendezetlen tétetlek, lejárt határidőjű pénzügyileg rendezetlen tételek), árbevétel- és ráfordítás-elemzései a napi vezetői munka nélkülözhetetlen részét képezi.
Online ügyintézés
Az ügyfelek interneten keresztül is kérhetnek felvilágosítást, intézhetik ügyeiket, megnézhetik és fizethetik számláikat.
Miért jó létesítménygazdálkodóknak?
Nagytudású vagyongazdálkodási rendszer
Az Apolló rendszerhez ki lett dolgozva egy tudásában a külföldi szoftverekkel összemérhető vagyongazdálkodási rendszer, ami a vagyongazdálkodás valamennyi területére megoldást nyújt, a jelenleg ismert legmegbízhatóbb adatbázisra épül, valamint napi 12 órás szoftvertámogatás segíti a mindennapi munkát.
Vagyonkezelők megbízható partnere
A rendszert több, jelentős vagyonkezelő is használja.
Felhasználóbarát
Logikus felépítésű, felhasználóbarát felületű, a munkatársak számára könnyen megtanulható.
Testreszabható
Rugalmasan alakítható a különböző üzleti folyamatok kezelésére, így egy kimondottan az Ön vállalkozására testre szabott rendszerhez jut.
Lekérdezések, kimutatások
Széleskörű lekérdezési és kimutatási lehetőségekkel segíti a különböző döntések meghozatalában, elemzésekben, tervezésekben.
Integrálható
Együttműködve a Visual Apolló ügyviteli rendszerrel, és annak moduljaival Ön egy professzionális, kimagasló hatékonyságú, integrált informatikai rendszerhez juthat.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérdése van, kérjük, keressen meg bennünket. Kérésre díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.