CRM Apolló
A vállalkozás motorja

Manapság a társaságok munkatársai a napi feladat elvégzéséhez (az ügyviteli rendszeren kívül) szövegszerkesztőt, táblázatkezelőt és levelező programot használnak. Egyre többen ismerik fel, hogy az információ birtoklása, szakszerű felhasználása egyenlő a sikerrel. Meg kell becsülni az ügyfeleket, a velük kapcsolatos információkat össze kell gyűjteni. Mielőtt egy ügyféllel megtörténik a kapcsolatfelvétel, lehetőség van megnézni, hogy milyen események történtek a múltban, mikor és mire költötték a pénzüket (és mire nem). Ha a vevő érzi, hogy fontos számunkra, a jövőben is stabil vásárlónk marad.

Fő funkciók
Ügyfelek
A társaságok működése nem öncélú, hanem a profitszerzés a cél. A működés középpontjában a vevőnek kell állnia, aki megveszi a termékeket, aki igénybe veszi a szolgáltatásokat. A CRM Apolló rendszerrel, az ügyfelekkel történt események (telefonbeszélgetés, levelezés, megbeszélések,) naplózhatóak, valamint a szerződések, a feladatok, a keletkezett dokumentumok a vevőkhöz rendelhetőek. Figyelni lehet vele a vevők változó igényeit, figyelmeztet a lemorzsolódó, az elveszett, vagy az elhanyagolt vevőkre. A VIP partnerek is kiemelt kapcsolattartást igényelnek, hiszen a profit nagy részét ők hozzák. A CRM Apolló rendszer ügyféltörzse megegyezik az ügyviteli rendszerével. Választani lehet, hogy csak a vevők, vagy csak a szállítók, vagy valamennyi ügyfél legyen látható. Az ügyfél adatai között egy lámpa figyelmeztet a lejárt tartozásokra, illetve a hitelképesség elvesztésére. Az ügyfél folyószámlája is megtekinthető. Ügyfelenként láthatóak a munkatársak, a feljegyzések, dokumentumok, a feladatok, és azok végrehajtásának állása, valamint a szerződések. Marketing-szakemberek szerint azok a vevők, akiket háromhavonta nem szólítanak meg (személyesen, telefonon), előbb-utóbb elmaradoznak. Erre is figyelmeztet a program. Az értékesítéshez, szolgáltatás nyújtáshoz, vagy akár a napi munkához is igénybe lehet venni más partnert, szállítót is. Ezekkel történő kommunikáció hasonló a vevőkéhez.
Marketing
A CRM Apolló rendszer az ügyfeleket két külön osztályba sorolja. Az elsőt a már üzleti kapcsolatban álló partnerek alkotják, a másikat pedig a – reményeink szerint - a leendő vevők, a marketing ügyfelek vagy marketing partnerek. Számtalan, a célpiacnak is megfelelő vállalkozások adatait tartalmazó adatállományt lehet vásárolni. A CRM Apolló rendszer képes ezen adatokat beolvasni és feldolgozni. Minden igényes vállalkozás szeretné bemutatni tevékenységét az interneten is, hogy ezzel is szerezhessen magának vevőt. Ezt fel lehet használni! Meglátogatva a webhelyüket, amennyiben potenciális vevőt vélünk felfedezni bennük, felvehetjük a kapcsolatot velük. A CRM Apolló rendszer körlevelével egyszerre több társaságot is meg lehet szólítani. A marketing partnerrel kapcsolatos eseményeket (feljegyzés), feladatokat és dokumentumokat hozzájuk lehet csatolni, így mindig pontos képet lehet szerezni a kapcsolaról, beleértve a kapcsolat továbbfejlesztéséhez tervezett lépéseket is. Sikeres kapcsolatfelvétel esetén a marketing ügyféltörzsből áthelyezhetünk adatokat az üzleti ügyféltörzsbe.
Szerződések
A CRM Apolló rendszerrel jelenleg két típusú szerződés felvétele lehetséges: -egyedi szerződések, amelyek egy-egy célfeladat ellátására lettek megkötve, -egy folyamatos feladat elvégzésére (pl.: rendszerfelügyelet) kötött eszerződés. Az egyedi szerződések általában több részfeladatból állnak. Ezek leírására, határidejére, vállalási összegére, a teljesítés nyomon követésére is lehetőséget biztosít a program. A folyamatos teljesítésű szerződéseknél felvihetők a rendszeres havi díjak és az eseti munkavégzés paraméterei. Az elvégzett munka igazolt munkalapjai képezik a számlázás alapját. A CRM Apolló rendszerrel - akár a korábban bevitt etalon dokumentumokat felhasználva – elkészíthető a szerződés szövege. Az aláírt szerződés hozzácsatolható a szerződéshez. A szerződéskötés folyamán keletkezett feljegyzések, faladatok ugyancsak részei a szerződés-nyilvántartásnak. Számla egy-egy szerződésre is készíthető, de az automatikus számlázás nagytömegben állítja elő az esedékes számlákat. A CRM Apolló rendszerrel elemezhető a szerződésállomány tárgya, határideje, felelőse, stb. szerint. A CRM Apolló rendszerrel a vevői szerződéseken kívül felvehetők a szállítókkal, vevőkkel kötött szerződések és keretszerződések is.
Projektek, Munkafolyamatok
Egy-egy projekt több lépésből áll, melyeknél megadható a szokásos feladat leírása mellett a végrehajtáshoz szükséges munkaigény, időtervet készíthető ez alapján a programmal. A projekt lépéseihez költségtervet lehet rendelni, amelynek megvalósítását a tények alapján lehet figyelni. Egyes lépésekhez meg lehet adni Apolló funkciókat illetve a vállalkozás egyedi igényeihez igazodó tevékenységeket.
Munkatársak
A CRM Apolló rendszerrel a szervezeti felépítés is nyilvántartható. A munkatársakat (alapadataikkal) ebbe a 4 szintű struktúrába kell besorolni. Minden munkatárs rögzítheti a napi munkáját, ami akár a számlázás alapja is lehet.
Feladatok
A definiált feladatok lehetnek személyre szólóak, vagy egy-egy szervezeti egységé. Szervezeti egységre vonatkozó feladatokról a szervezeti egység valamennyi tagja értesítést kap, bármelyik személy elvégezheti. Két percenként rátekint a program az aktuális faladatokra, új feladat esetén erről értesíti a munkatársakat. A munkatársaknak szóló feladatok mellett megjelennek az általunk kiadottak is, így nyomon követhetjük azok végrehajtását.
Az Ön igényére szabjuk!
A CRM Apolló rendszert úgy fejlesztettük, hogy a leggyakrabban felmerülő általános igényeket elégítse ki. A program valamennyi modulját elláttunk csatlakozás pontokkal. Kérésükre elkészítjük a saját munkafolyamataikhoz a szükséges fejlesztéseket, amelyek
– a csatlakozási pontokhoz illesztve - szerves részét képezhetik a CRM Apolló rendszernek.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérdése van, kérjük, keressen meg bennünket. Kérésre díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.