top of page

Bemutatkozik az Apolló

Integrált rendszer

Az Apolló programcsalád integrált rendszer, valamennyi modulja egységes rendszert alkot. A moduloknak közösen kezelik a törzsadatokat. A rendszer egyszeri adatrögzítést használ. A program ötszáznál  is több paraméterével könnyen a felhasználók igényéhez alakítható. Néhány órán belül telepíthető, könnyen elsajátítható, így – a modulok számától függően - akár néhány napon, héten belül bevezethető.

Többnyelvűség

A rendszert Magyarországon kívül számos európai országban is használják, a magyar nyelven kívül további hét nyelven is képes kommunikálni a felhasználóval.

Nélkülözhetetlen eszköz

Az Apolló elemzéseivel, jelentéseivel a döntéshozók számára is nélkülözhetetlen eszköz. A rendszer számos automatizmusa megkönnyíti a mindennapi munkát. Képes adatokat fogadni és küldeni NAV, bankok, társ rendszerek felé.

In the Woods

Modul kategóriák

Az Apolló egy modulárisan felépített, komplex számítástechnikai rendszer. Alapvetően három fő részből áll:

Back Office modulok

Minden társaságnak, annak tevékenységétől függetlenül, szüksége van a folyamatok adminisztrálására. Ez szolgálja a tulajdonosok, a vezetés érdekeit és meg kell felelni a jogszabály követelményeknek is. Funkciói: pénzügyi nyilvántartás, számviteli nyilvántartás, tárgyi eszköz nyilvántartás, házi pénztár, vezetői információk, gépjárműnyilvántartás, adatkapcsolat A NAV adatbázisával

CRM

A vállalkozások nem lehetnek meg külső partnerek nélkül. Ezekkel történő kapcsolattartásra, szerződések, dokumentumok nyilvántartására készült a CRM modul. A külső kapcsolat mellett a belső folyamatokat (munkatársak, projektek, ügyfélszolgálat, feladatmegosztás) és a saját dokumentumokat is menedzseli a modul.

Front Office modulok

A vállalkozás tevékenységét támogató modulokat a nemzetközi irodalomban „Front office” moduloknak nevezzük. Ilyen lehet például egy készletgazdálkodási- és kereskedelmi rendszer vagy egy vagyonkezelési rendszer.

In the Woods

A szoftverről

Egyedei fejlesztések

Az Apolló rendszer a meglévő moduljaival, azoknak számtalan kimutatásaival, 500 paraméterével, #Apolló Excel függvénnyel nagyon sokszor maradéktalanul kielégíti az elvárásokat.Társaságunk felkészült kisebb, nagyobb fejlesztések rövid határidőre történő elkészítésére is.

Paraméterek és jogosultságok

Az Apolló rendszerben megadhatunk az Apolló rendszer alapműködését befolyásoló paramétereket. ​Ha a felhasználók rögzítésre kerültek, akkor az egyes csoportokhoz meg lehet adni a jogokat, azaz, hogy mit tehetnek a rendszerben.

Technikai feltételek

A Visual Apolló megvalósítja a kliens- szerver architektúrát. Szerver gép operációs rendszerének Windows NT technológiára épülő  operációs rendszer, míg a munkaállomásokra Windows szükséges, illetve javasolt. A Visual Apolló szerver- számítógép konfiguráció igénye megfelel egy hagyományos  kiépítésnek, kitüntetett hálózati protokoll igénye nincs.

Felépítés kép
In the Woods

Modulok

Pénzügyi rendszer

bejövő számlák érkeztetése, igazolása, utalások előkészítése, adatok átadása, átvétele és feldolgozása banki termináloknak, számlázás, folyószámlák analitikája, áfa analitika, likviditási kimutatások, NAV adatkapcsolat

Számviteli rendszer

főkönyvi könyvelés, mérleg és eredmény-kimutatás, cash-flow.

Tárgyi eszköz-nyilvántartás modul

tárgyi eszköz kartonok nyilvántartása, az eszközökben bekövetkezett változások elszámolása

Házi pénztár modul

pénztárbizonylatok, időszaki pénztárjelentés. (ez nem szerepel a pénzügyi ajánlatban)

Adatátadás könyvvizsgáló szoftver felé

Az Apolló rendszer adatokat szolgáltat a Magyar Könyvvizsgálói Kamara METRUM szoftvere számára mind a számvitellel, mind a készletekkel kapcsolatban.

Vezetői Információs Rendszer

Az Apolló adatbázisból adatkinyerés az #Apolló függvénnyel bármely Excel táblázatba

Gépjármű-nyilvántartás modul

A gépjárművekkel kapcsolatos adatok kezelésére, menetlevelek és munkavégzési naplók készítésére szakosodott modul.

Konszolidált mérleg készítése modul

Kapcsolt vállalkozás adatainak egyesítése az egymás közti adatok figyelmen kívül hagyásával

Adatkapcsolat NAV adatbázisával

Az elkészült számlaadatok, adóbevallások átadása NAV rendszerének

Önszámlázás

Az üzletkötők által kiállítandó számlákat automatizáló modul.

Kereskedelmi és készletgazdálkodási modul

A modul a készletek kezelését, a rendelések feldolgozását és követését, az értékesítés teendőinek ellátását látja el.

Kereskedőknek

Az Apolló kereskedelmi rendszere lefedi a kereskedelem teljes folyamatát a beszerzéstől az értékesítésig akár egy telephellyel, akár több hellyel rendelkező kereskedők számára.

Szolgáltatók rendszere

A pénzügyi gazdasági eseményekhez sokszor kapcsolódnak szerződések. Ezen  szerződések határidőket, kötelezettségeket, követeléseket tartalmaznak. Nyilvántartásukra szolgál a projektekre bontott szerződés-nyilvántartó modul.

Könyvelőirodáknak

A könyvelőirodák nem csak könyvelhetnek az Apolló rendszerrel, hanem hatékony eszköze társaságuk munkaszervezésének is. Az Apolló program segítségével a marketing munka, a szerződés és dokumentum nyilvántartás, a határidős feladat kiadás, a kapcsolattartás, a munkaidő elszámolás, az automatikus számlázás, a befizetés (és kinnlevőség) figyelés, a vállalkozás munkájának elemzése, stb. mind elvégezhető.

Létesítménygazdálkodóknak

Az irodaházak, bevásárló központok és ipari létesítmények tulajdonosai sok esetben vagyonkezelőket bíznak meg azok bérbeadásával, kezelésével. A nyereséges vagyonkezelés csak egy hatékony program segítségével képzelhető el.

Önkormányzati vagyonkezelők rendszere

A rendszer feladata, hogy az önkormányzat tulajdonában lévő lakásokat és helyiségeket nyilvántartása, a  vagyongazdálkodást támogassa, a bérbeadással kapcsolatos teendőket ellássa.

Gyártó és kereskedő társaságoknak

A modul tartalmazza mindazon funkciókat, amelyeket a kereskedelmi rendszer tartalmaz, hiszen az alapanyagokat ugyanúgy be kell szerezniük, a készterméket pedig értékesíteniük kell. A modul a kereskedelmi rendszerre épülve a gyártással kapcsolatos funkciókkal egészíti ki azt.

Üzletláncoknak

Az üzletláncokat központilag irányítják, az üzletek közös beszerzési és értékesítési stratégiát folytatnak. Nemcsak kiskereskedelmi értékesítést folytathatnak, hanem nagyobb vevőket, viszonteladókat is kiszolgálhatnak. Az üzletláncok a szállítók felé egy egységként jelennek meg. A szállítók vagy az üzletlánc raktárházába szállítanak vagy közvetlenül a kiskereskedelmi egységhez. Ezt a nagyon összetett feladatot csak egy olyan integrált moduláris felépítésű rendszerrel lehet optimálisan végezni, mint az Apolló rendszer....

Távhőszolgáltatóknak

A rendszer két fő részből áll. A napi munkákat lefedő Ügyfélszolgálati rendszerből és a számlázási rendszerből.

Villamosenergia kereskedőknek

LEÍRÁS

Szállítmányozóknak

A Szállítmányozási CRM-Apolló rendszer, mely az ügyfelek és a szállítmányok szervezésének rendszere, integrált része a Visual Apolló vállalatirányítási rendszernek.

Követeléskezelés

A modul célja a követeléskezelésbe bevont ügyek elvégzett lépéseinek, elkövetkező feladatainak, és a különféle határidejének nyilvántartása.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérdése van, kérjük, keressen meg bennünket. Kérésre díjmentesen bemutatjuk rendszerünket.

bottom of page